Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Blog wpisy
Reklamacje i zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 604414405. Istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli po otrzymaniu Towaru Użytkownik stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

Reklamację należy składać na adres Sprzedawcy: Knitwear Factory Małgorzata Drozd ul. Konrada Bielskiego 1/88, 20-153 Lublin. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu oraz umieścić w niej następujące informacje:

  • wskazać na niezgodność towaru z umową,
  • zapłaconą kwotę i metodę płatności,
  • przyczynę reklamacji,
  • żądanie (np. wymiany towaru, zwrotu pieniędzy).

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zwrotowi nie podlegają przedmioty wykonane na zamówienie oraz przedmioty, które na życzenie klienta były modyfikowane względem pierwotnej oferty. 

Użytkownik zobowiązany jest odesłać na swój koszt reklamowany towar na adres Sprzedającego.  Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej, w przeciągu 14 dni roboczych od jej wpłynięcia. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@knitwearfactory.pl lub telefonicznie: 604414405. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl